نیوز سیتی!
05 اردیبهشت 1402 - 11:44

پویش «کارگر ایرانیم» در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل- مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: پویش «کارگر ایرانیم» در آستانه هفته «کار و کارگر» با هدف بیان مطالبات به حق کارگران در اردبیل اجرا می‌شود.

اصغر مناف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پویش «کارگر ایرانیم» در آستانه هفته «کار و کارگر» با هدف استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اعلام دستاوردهای کارگران و بیان مطالبات به حق کارگران در فضای کاملاً عاری از هرگونه تنش‌زایی در اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: این پویش به منظور استحکام ستون‌ها و پایه‌های اصلی کشور و چرخ‌های محرک و جلوبرنده نظام و در رأس آن افزایش تولید در دو مرحله، توسط بسیج کارگری اجرایی می‌شود.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل بیان کرد: بیان انتظارات جامعه کارگری و کارفرمایی از دست اندر کاران مبنی بر افزایش سطح رفاه و درآمد، اعلام آمادگی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان برای موج سواری و ایجاد اخلال در حوزه تولید از جمله موضوعات «پویش کارگر ایرانیم» است.

مناف‌زاده با اشاره به نقش کارگران در جامعه خاطرنشان کرد: امروز نقش و آمیختگی اقتصاد با تولید بیش از پیش نمایان شده و کارگران با همت و تلاش خود پرچم دارن اصلی این عرصه هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1168981

مهمترین اخبار ایران و جهان: