نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 17:57

شورا نسبت به اتمام طرح تفصیلی شهر اهتمام ویژه داشته باشد

اردبیل-عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل گفت: طرح تفصیلی شهر قطب نمایی برای تصمیم گیری برای رشد و توسعه شهر بوده که شورا باید نسبت به اتمام طرح تفصیلی شهر اهتمام ویژه داشته باشد.

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر در واقع نقشه توسعه شهر و قطب نمایی برای تصمیم‌گیری برای رشد و توسعه شهر بوده که شورا باید نسبت به اتمام طرح تفصیلی شهر اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به انتقاد یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر واقف نبودن مسئولان به جایگاه شورا گفت: جایگاه شورای شهر را عملکرد، اقدامات و نظارت‌های خود شورا تعیین و مشخص و تبیین می‌کند که جایگاه شورا در چه حد است و اگر تاریخ ادوار شورا را ورق بزنیم خواهیم فهمید خوشبختانه دوره ششم شورا درخشان‌ترین دوره است.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: همواره فرماندار محترم از جایگاه شورا حفاظت و حراست می‌کند که هم شأن شورا حفظ شود و هم روند کارها به تنگنا نرسد. از حمایت معنوی امام جمعه بزرگوار و دانشمند و استاندار محترم و مراجع محترم نظارتی و فرماندار اردبیل و دستگاه‌های اجرایی که به نحوی ارتباط کاری با شورا دارند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

صفری با بیان اینکه مسئولان باید در راستای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های مصوب شورا نهایت تعامل را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند، افزود: به طور مثال در حوزه گردشگری و جذب سرمایه‌گذار و سایر موارد با پشتیبانی اعتبارات دولتی می‌توانیم همسو و هم راستا با یکدیگر توسعه شهر را هموار سازیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188537

مهمترین اخبار ایران و جهان: