نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 14:01

۱۰۰میلیاردتومان هزینه نگهداری تجهیزات پزشکی در چهارمحال وبختیاری

شهرکرد_معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای عیب‌یابی و به‌روز نگهداشتن تجهیزات پزشکی در این استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خسروی ظهر روز شنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار کرد: در این استان چالش‌های بسیاری وجود دارد و از آن جمله می‌توان به انباشت زباله‌ها اشاره کرد.

وی تصریح کرد: این استان جز مناطق محروم است از همین‌رو زیرساخت‌ها نیاز به توسعه دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اکثر شهرها در این استان محروم از بسیاری تجهیزات بودند ادامه داد: دانشگاه طی این مدت در حال تجهیز کردن مراکز درمانی است و در راستای تحقق این هدف بیمارستان کاشانی به‌طور کلی بازسازی و علاوه‌بر بخش‌ها تجهیزات هم نوسازی شدند.

خسروی با اشاره به هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان توسط دانشگاه برای عیب‌یابی و به‌روز نگهداشتن تجهیزات پزشکی در این استان افزود: در بحث آزمایشگاه‌ها اقداماتی در حال انجام است که طی آن دسترسی آسان به آزمایشگاه فراهم شود و کیت‌های لازم فراهم شده است تا کلیه آزمایش‌ها در استان انجام شود.

وی به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در بحث فرزند آوری و درمان ناباروری اشاره کرد و یادآور شد: در همین راستا کلینیک سطح دو ناباروری در لردگان راه‌اندازی و کلینیک سطح سه در شهرکرد تقویت شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1175681

مهمترین اخبار ایران و جهان: