نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 13:22

خبرهای خوب مسؤولان در حوزه راه‌های کوهبنان/ از تخصیص اعتبار برای محورهای مواصلاتی تا دیدار نماینده مجلس با وزیر راه و گرفتن ۱۰ مصوبه

امروز نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کوهبنان در حالی برگزار شد که فرماندار و نماینده مجلس خبرهای خوبی از تخصیص اعتبارات برای راه‌های مواصلاتی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، فرماندار کوهبنان امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک: سالروز تاسیس سپاه پاسداران از راه‌اندازی: کمیته تحقق شعار سال در شهرستان خب داد.

مجید توکلی افزود: در بحث تملک و دارایی نزدیک به ۷۰ درصد اعتبارات محقق شده فقط در حوزه راه و راهداری به‌همت نماینده شهرستان در مجلس حدود ۳۷ میلیارد تومان برای روکش جاده کوهبنان به پابدانا و کوهبنان به خرمدشت جذب شده و۷ میلیارد تومان برای ترمیم و بهسازی جاده کوهبنان به رفسنجان تخصیص داده شده است.

فرماندارکوهبنان گفت: راه‌ها عامل اصلی توسعه و پیشرفت هر شهری هستند و برای تکمیل جاده کوهبنان به زرند ۳۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

 وی بیان داشت: در بحث شبکه بهداشت و درمان باید نگاه ویژه‌ای به بخش طغرالجرد صورت پذیرد و مردم شاهد حضور پزشکان متخصص باشند.

فرماندار کوهبنان تاکید کرد: دستگاه‌های متولی اشتغال باید نهایت همکاری را با سرمایه‌گذار داشته باشند تا زمینه برای اشتغال و پویایی اقتصاد شهرستان فراهم شود.

 در ادامه نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: عظمت سپاه پاسداران در حقیقت عظمت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: کوهبنان بام فرهنگی استان کرمان است. باید در راستای ارتقای سطح فرهنگی، علمی و معرفتی کوهبنان گام برداریم و هفته فرهنگی کوهبنان تدوین شود.

شریعتی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در راستای ارتقای شهرستان و رفع مشکلات موجود در دستور کار باشد و تلاش کنیم که هرچه زودتر ۱۶ مصوبه اجرایی شود.

نماینده مردم و زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رفع مشکلات شهرستان جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی برگزار و ده مصوبه داشتیم که افزایش سهمیه قیر، رفع مشکلات شهرک‌های شهید سلیمانی و امام حسین(ع)، تکمیل اداره راه کوهبنان، تکمیل راه کوهبنان به زرند و استفاده از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در شهرستان از جمله آنها هستند.

وی تاکید کرد: مسؤولان شهرستان باید با مدیریت فرماندار در سایه تعامل و همکاری ۱۶ مصوبه بنیاد علوی و ۱۰ مصوبه با وزارت راه و شهرسازی و مصوبات دیدار با وزیر کشور را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1159637

مهمترین اخبار ایران و جهان: