نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 13:32

کاظمی پور: وزیر ورزش مانند گذشته با قدرت به کارش ادامه می‌دهد/ به دنبال آماده سازی زیر ساخت‌های حضور بانوان در ورزشگاه هستیم

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان گفت: در بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به دنبال ایجاد زیر ساخت‌ها هستیم تا همه شرایط فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مریم کاظمی پور در حاشیه مراسم علوم ورزشی وزارت علوم در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها اظهار داشت: با توجه به تأکید رئیس جمهور محترم مبنی بر مشارکت عمومی مردم جهت حضور همه افراد جامعه داشتند دستگاه های دولتی با یکدیگر هماهنگ شدند تا این امر مهم را عملی کنند.در این میان وزارت ورزش و جوانان هم با استفاده از تمام ظرفیت‌هایی که دارد تلاش کرده است تا این موضوع به صورت دقیق اتفاق بیوفتد. وزارت ورزش و آموزش و پرورش و وزارت علوم و بخش های متناظری که قرار است به ما کمک کنند تا این موضوع هر چه بهتر پیش برود. در بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به دنبال ایجاد زیر ساخت‌ها هستیم تا همه شرایط فراهم شود. 

وی در خصوص در نظر گرفتن جایگاه مخصوص برای بانوان در ورزشگاه گفت: ایجاد جایگاه ویژه برای بانوان در دستور کار است چرا که باید جایگاه‌ها مناسب با نیاز های یک زن مسلمان باشد تا تواند از فضای شادی بخش به خوبی استفاده کند. همچنین این اقدام باعث می شود تا شئونات زن ایران و مسلمان حفظ شود. اتفاقا جمع بندی این موضوعات در وزارت ورزش هم به عهده بنده گذاشته شده است که امیدواریم این موضوع با همکاری هایی که باید صورت بگیرد به نحوه احسن انجام شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت ورزشگاه شهرهای دیگر عنوان کرد: کارگروه مشترکی در این خصوص تشکلی شده است تا بحث نیاز سنجی تمامی ورزشگاه فعال که مسابقات لیگ برتر در آنها برگزار می‌شود نقطه هدف هستند. در ادامه هم باید نهاد ها و مسئولانی که باید در اجرایی شدن این موضوع کمک کنند اقدامات خود را انجام دهند تا هرچه سریعتر به آن نقطه ای برسیم که تأییدیه زیر ساخت های حضور بانوان در ورزشگاه ها را بگیریم. در ادامه هم هرکدام از ورزشگاه ها شرایط داشته باشند بانوان می توانند در آنجا حضور پیدا کنند. 

کاظمی پور در خصوص اینکه آیا بانوان می توانند از فصل آینده از اولین بازی در ورزشگاه ها حضور داشته باشند عنوان کرد: آنچه که در گذشته ثابت شده این است که وزارت ورزش تمام تلاش خود را کرده است تا در قالب تمام چارجوب های فرهنگی و اجتماعی از برنامه های نشاط آور بهرمند شوند. 

وی در پاسخ به این سوال که خبرهایی مبنی بر جابه‌جایی در وزارت ورزش منتشر شده است آیا شما خبر دارید یا خیر گفت: به حول قوه الهی با بهبود پیدا کردن تمام افرادی که در این صانحه هوایی حضور داشتند خصوصا سجادی همه کارها به صورت کامل پیگیری می‌شود. سجادی هم همانند گذشته با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و در حال حاضر هم در رأس وزارت ورزش و جوانان امور را پیگیری می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1183137

مهمترین اخبار ایران و جهان: