نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 14:19

نیروی دریایی ایران دست برتر را دریاها دارد

نوشهر-فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانمندی نیروی دریایی ایران را بالا دانست و گفت: دست برتر در دریاها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اثربخشی و اثرگذاری نیروی دریایی در حوزه دریا بسیار بالاست، افزود; هرچه ممکن است از نظر کمی کمتر باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه دریا پیچیدگی‌های خاص خود را داراست افزود در جدول توانمندی‌ها بالاتر از ما وجود ندارد و وقتی ناوگانی از نیروی دریایی در کشوری حضور پیدا می‌کند نشان می‌دهد که از نظر اقتصاد، فرهنگ علم و دانش و غیره دارای برتری است.

ایرانی با بیان اینکه کشور در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری‌های صنعتی حرف برای گفتن دارد افزود اثربخشی ناوشکن‌های ما در حدی است که وقتی وارد کشوری می‌شویم و مردم آن منطقه بعد از مشاهده برخورد و رفتار نیروهای ما به مسائل زیادی پی می‌برند و شوکه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ایران هیچگاه منزوی نبوده و دارای اقتدار بوده است افزود در دریانوردی‌ها مکرر از کشورهای منطقه و جهان بازدید داشتیم و این بازدیدها اثربخش بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما دنبال اقتدار هستیم نه قدرت یادآور شد قدرت از نظر ما پوشالی بوده ولی اقتدار ماندگار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183081

مهمترین اخبار ایران و جهان: