نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 13:28

ارائه‌ خدمات مختلف از سوی کارگران بدون تعطیلی در شهرکرد

شهرکرد_شهردار شهرکرد گفت: کارگران خدمات مختلفی در حوزه‌های مختلف در شهر بدون وقفه و بدونی تعطیلی ارائه و شهر را پویا نگه می‌دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واحدیان پیش از ظهر سه شنبه در جشن روز کارگر اظهار داشت: شهرداری‌ها به واسطه شرح وظایف گسترده و خدمات متنوع‌شان در خط مقدم جبهه ارائه خدمات به مردم هستند و این خدمات توسط جامعه کارگری ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط مادی و معنوی کارگران باید در دستور کار مدیران دستگاه قرار گیرد، افزود: با توجه به سیاست‌ها سازمان و حمایت‌های شورای اسلامی شهرکرد سعی‌مان بر این است که اهتمام ویژه به مسائل و دغدغه، تحکیم بنیان خانواده و ارتقا نشاط اجتماعی کارگران داشته باشیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در سال گذشته به واسط بارش نعمت الهی ۵ هزار تن شن توسط کارگران در شهر توزیع شد و ظرف مدت یک ماه جهت استقبال از نوروز تمام آن‌ها جمع‌آوری و شهر نظافت شد.

واحدیان ادامه داد: باید دستمریزاد بگوییم که تلاش شبانه روزی کردند و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. وی گفت: همچنین اکیپ آسفالت ما از پنجم فروردین ماه شروع به کار کرده و ظرف مدت یک ماه ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر را آسفالت کردند و هیچ تعطیلی نداشتند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز ۲۳ پروژه عمرانی در شهر فعال است که مدیون تلاش کارگران هستیم.

واحدیان تصریح کرد: اگر کارگران حالشان خوب نباشد شهر نیز حالش خوب نیست بنابراین کارگران همیشه در تلاش و تکاپو هستند تا شهر را پویا و سرزنده نگه دارند.

وی گفت: بدون شک مشکلات وجود دارد اما تلاش می‌کنیم که در راستای کاهش دغدغه‌های کارگران گام برداریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182981

مهمترین اخبار ایران و جهان: