نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 20:30

انجام ۳ عملیات ویژه پلیسی در استان سمنان/۳سارق زن دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه سارق زن به دام پلیس افتادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای غروب سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه عملیات ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسیده است، ابراز داشت: این عملیات‌ها در گرمسار، سمنان و دامغان به وقوع پیوسته است.

وی ضمن بیان اینکه سه سارق زن و چهار سارق مرد دستگیر شدند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و با کسانی که آن را بخواهند زیر سوال ببرند به طور جد برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دو مورد از این عملیات‌ها سرقت به عنف و یک مورد دیگر دستگیری سارق در پوشش مأمور آب بوده است، ابراز داشت: پلیس استان سمنان اجازه نمی‌دهد تا سارقان در غالب این گونه اقدامات نظیر سرقت به عنف امنیت جامعه را خدشه دار کنند.

موقوفه‌ای بابیان اینکه سارقان به عنف زن در کمتر از دو ساعت در گرمسار مورد شناسایی قرار گرفتند، تصریح کرد: شگرد این سه نفر به این گونه بود که جلوی منزل فردی رفته و پس از ورود به زور داخل خانه و ضرب و شتم تلفن همراه و مدارک شاکی را به سرقت می‌برند که پس از تشکیل پرونده مخفیگاه آنها شناسایی و افراد فوق دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه سه سارق به عنف بعد از چند ساعت از ارتکاب جرم در دامغان دستگیر شد، افزود: این افراد با حمله به یک چوپان یک قبضه سلاح ساچمه زنی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کردند که طی عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه فردی در غالب مأمور قلابی آب اقدام به سرقت در سمنان می‌کرد، دستگیر شد، اضافه کرد: متهم سابقه‌دار به شش فقره سرقت از امکان خصوصی و نیمه کاره اعتراف کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183937

مهمترین اخبار ایران و جهان: