نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 10:00

انگلیس علیه 2 کاپیتان منچستریونایتد؛ شب فاجعه‌بار شیاطین سرخ در اروپا +تصاویر

مطبوعات انگلیس پس از حذف مفتضحانه منچستریونایتد از لیگ اروپا به شدت از 2 بازیکن باتجربه این تیم انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد در سانچس‌پیس‌خوان میهمان سویا بود و با 3 گل تحقیر شد تا حذفی مفتضحانه از لیگ اروپا به ثبت رساند.

شیاطین سرخ که با مصدوم‌های فراوان پا به این مسابقه گذاشتند، مقابل میزبان کاملا زانو زدند. یونایتد با مجموع نتایج 5 بر 2 از این رقابت کنار رفت تا فصل برای تن‌هاگ بدون جام به پایان برسد.

البته مطبوعات انگلیسی از خجالت بازیکنان منچستریونایتد مخصوصا 2 کاپیتان این تیم درآمدند و در جلد امروز خود به شدت از آن‌ها انتقاد کردند.

دیوید دخیا که نمایشی فاجعه‌بار در شب گذشته داشت در کنار هری مگوایر کیسه بوکس مطبوعات بودند. آن‌ها به عوامل اصلی حذف شیاطین سرخ از لیگ اروپا نام گرفتند.

نشریه میرر نوشت: یونایتد فاجعه بود ولی بیش از هر بازیکنی دیوید دخیا عامل اصلی شکست بود. اشتباه او باعث شد تا منچستر در سویل خاک شود.

 دیل میل عنوان کرد: بیچاره هری! دخیا هم به شکلی شوکه‌کننده باعث حذف و سقوط منچستر از اروپا بود.

ایندیپندنت با انتشار عکسی از مارسیال از سقوط یونایتد نوشت و استار نیز از همکاری مگوایر و یاران صحبت کرد.

دیلی استار در جلد امروز خود نوشت: مگوایر و همکاران این فاجعه را رقم زدند.

اکسپرس نیز از نمایش ضعیف مگوایر و دخیا صحبت کرد.

اوون هارگریوز، کارشناس فوتبال انگلیس نیز گفت: بازیکنان یونایتد اصلا آماده این مسابقه این نبودند. این نتیجه فاجعه‌بار برای یونایتد بود. سویا از هر جهت بهتر بود.

اسکولز نیز از عدم عمق کافی در ترکیب یونایتد صحبت کرد و گفت: این نتیجه نشان می‌دهد که ترکیب یونایتد به اندازه کافی خوب نیست. وقتی شما مصدوم داشته باشد، بازیکنان ذخیره نمی‌توانند در مسابقات بزرگ کار را دربیاورند و عملکرد مناسب به ثبت رسانند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1162781

مهمترین اخبار ایران و جهان: