نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 20:01

آغاز رسمی عملیات اجرایی «پل بسیج» از خردادماه در اردبیل

اردبیل- شهردار اردبیل گفت: پل بزرگ بسیج خرداد ماه کلنگ‌زنی و عملیات عمرانی آن به صورت رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پل بزرگ بسیج با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان سوم خرداد ماه کلنگ‌زنی و عملیات عمرانی آن به صورت رسمی آغاز خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود این پل در سال ۱۴۰۳ افتتاح و زیر بار ترافیک برود.

وی با بیان اینکه اجرای پل بسیج به روان‌سازی ترافیک در میدان بسیج کم شایانی خواهد کرد، گفت: در حال حاضر عملیات خاکبرداری، اجرای فونداسیون و دیواره‌های پل و کنار گذر راست‌گرد در حال انجام است.

شهردار اردبیل به افتتاح پل نیایش نیز در سوم خرداد ماه و تحویل آن به شهروندان اشاره کرد و گفت: در راستای تسهیل در رفت و آمد و روان‌سازی ترافیک در تعطیلات عید نوروز، پل نیایش به صورت موقت بازگشایی شده است که بعد از ۱۵ فروردین دوباره عملیات عمرانی پروژه به سرعت قبلی آغاز می‌شود تا برای افتتاح در خرداد ماه آماده شود.

صفری در ادامه با اشاره به اختصاص بیشترین میزان بودجه سال جاری شهرداری به حوزه عمران، افزود: از مجموع بودجه ۲,۰۰۰ میلیارد تومان ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل، حوزه عمران سهم ۶۷ درصدی دارد که تخصیص این میزان بودجه به عمران اقدامی بزرگ است؛ در بودجه سال جاری توجه به مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن شهر در دستور کار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1116681

مهمترین اخبار ایران و جهان: