نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 16:21

مردم لرستان در انتظار اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور

الیگودرز- نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رئیس جمهور به لرستان مصوباتی داشتیم که ابلاغ شده و مردم انتظار دارند که این مصوبات هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خدابخشی در نشست علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان لرستان مصوباتی داشتیم که ابلاغ شده و مردم انتظار دارند که این مصوبات هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

وی ادامه داد: جا دارد از مسئولانی که اهتمام به اجرای مصوبات داشتند تقدیر و تشکر صورت گیرد اما برخی از این مصوبات اجرایی نشده است لذا انتظار داریم که رئیس جمهور دستور دهد این مصوبات هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، افزود: یکی از مواردی که باید اجرایی شود مربوط به اداره حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز است که انتظار داریم هرچه سریع‌تر اجرایی شود و مصوبه دیگر نیز داریم که بنیاد شهید و امور ایثارگران این مصوبه را در سفر رئیس جمهور به استان لرستان گنجانده اند که بعد از ابلاغ این مصوبه که رئیس بنیاد اعلام کرده است که دفتر مقام معظم رهبری دستور دادند که سرمایه گذاری نکنید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153481

مهمترین اخبار ایران و جهان: