نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 16:39

لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت گروه های جهادی در امر مدرسه سازی

زنجان-رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: باید از ظرفیت گروه های جهادی و هیئات در امر مدرسه سازی بیش از پیش استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا خان محمدی روز جمعه در دیدار با خیران، نمایندگان گروه های جهادی و افراد موثر حوزه نوسازی مدارس استان زنجان افزود: مدیون لطف و کرامت خیران و گروه های جهادی هستیم که بدون هیچ چشم داشتی در کنار ما هستند و در پیشبرد اهداف به ما یاری می رسانند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، جشنواره کشوری تکریم خیران در عید غدیر و با حضور رییس جمهور برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به هماهنگی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان بیان داشت: این هماهنگی و تعامل دوجانبه نقطه قوت است و در نهایت آموزش و پرورش استان از این هماهنگی سود خواهد برد.

خان محمدی با اشاره به خدمات مجمع خیرین آن را یکی از اضلاع توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس کشور برشمرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به استان زنجان، افزود: اولویت ما در این سفر باید برنامه ریزی و هماهنگی برای جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان باشد و با بررسی، هماهنگی و نگاه عادلانه از ظرفیت‌های اعتباری سفر دوم ریاست جمهوری استفاده شود.

خانمحمدی در ادامه به طرح مولدسازی تاکید کرد و بیان داشت: حوزه مدرسه‌سازی باید از این طرح استفاده نماید و با اجرای هرچه بهتر این طرح، مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو استفاده خواهد شد و در نهایت دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، اظهار داشت: باید بتوانیم از ظرفیت گروه های جهادی و هیئات در امر مدرسه سازی بیش از پیش استفاده کنیم.

خانمحمدی با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان افزود: طرح شهید عجمیان برای شاداب سازی و بهسازی مدارس در کشور آغاز شده و همه هیئت ها، گروه های جهادی باید کمک حال دستگاه تعلیم و تربیت در اجرای هرچه بهتر این طرح باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133637

مهمترین اخبار ایران و جهان: