نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 20:50

خبرنگاران ایثار را در جهاد تبیین معنا می کنند

فرمانده سپاه سلمان گفت: خبرنگاران مجاهدانی هستند که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پیامی روز ضمن تبریک روز خبرنکار اظهار کرد: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت بزرگمردی از قشر ارزشمند خبرنگار است و بهانه ای شده تا در این روز از این قشر فرهیخته، عدالت‌خواه و عدالت‌جو، حق‌گو، صادق و دلسوز، آگاهی‌بخش و مجاهدانی که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنند؛ تقدیر و قدردانی نمود.

روز خبرنگار روز تجلیل از پیامبران جامعه است؛ پیامبرانی که سخن حق و عدالت را در ورطه جنگ با باطل و دفاع از ملت و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین مجاهدت در جبهه حق علیه باطل معنا می کنند.

امسال روز خبرنگار مقارن است با ماه محرم و ایام مجاهدت بهترین انسان های تاریخ بشریت و چه نیکوست تقارن این ایام؛ خبرنگاران، پیام‌آوران راستی هستند و عاشورا تجلی اسلام عزت‌بخش و تسلیم‌ناپذیر و امروز رسالت خبرنگاران همین است که پیام حق را برای جهانیان در همه تاریخ بازتاب دهند.

امید است که اصحاب رسانه و قلم، عاشورا را به مانند الگویی شایسته و تجلی فرهنگ عدالت‌محور و حق‌جو بدانند و با تأسی از حضرت زینب کبری سلام الله علیها، بزرگ‌پیام‌آور عاشورا همواره در مسیر حق و راستی قلم بزنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار کشور به خصوص شهیدان عزیز سیستان و بلوچستان این روز مبارک را به این قشر عزیز و ارزشمند تبریک عرض می نمایم.

پایان پیام/3139

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431249

مهمترین اخبار ایران و جهان: