نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 17:27

تا پایان سال ۱۴ مجمع انتخاباتی استان همدان برگزار می‌شود

همدان-مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ در تلاش هستیم ۱۴ مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی استان همدان را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حقیقی ظهر امروز در نشست خبری با ورزشی‌نویسان استان همدان اظهار کرد: در بیش از یک سال گذشته که به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان به جامعه ورزش خدمت می‌کنم تا به امروز ۲۷ مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی استان همدان را برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: فراخوان مجامع اسکی، سه‌گانه، کبدی، کوهنوردی، آمادگی‌جسمانی و کشتی نیز تا شهریور ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴ مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی استان همدان را برگزار خواهیم کرد، گفت: تمام مجامع ما بدون مهندسی و در سلامت کامل برگزار شده‌اند.

حقیقی خاطرنشان کرد: همچنین در تلاش هستیم با صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون کشتی داشته‌ایم به زودی فراخوان هیئت کشتی نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به تعیین تکلیف ۸۰ درصد اماکن ورزشی استان همدان بیان کرد: از طریق ۵ مرحله مزایده ۸۰ درصد امکان ورزشی استان واگذاری و تعیین تکلیف شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: به زودی ششمین مرحله مزایده نیز انجام خواهد شد تا صد در صد اماکن ورزشی استان تعیین تکلیف شوند.

حقیقی با اشاره به بازسازی و نوسازی اماکن ورزشی گفت: در حال حاضر ورزشگاه شهید شمسی‌پور در حال نوسازی سکوهای تماشاگران، رختکن و تعویض چمن مصنوعی این مجموعه هستیم.

وی افزود: کفپوش سالن ۶ هزار نفری نیز در حال تغییر بوده همچنین سالن‌های تختی و کوثر نیز بازسازی شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ۸ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مجموعه ۱۵ هزار نفری شهید مفتح همدان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: چمن مجموعه به پیمانکار واگذار شده، پیست تارتار، تعمیرات رختکن و روشنایی مجموعه نیز در حال انجام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432505

مهمترین اخبار ایران و جهان: