نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 15:20

هیچ کوتاهی در برخورد با نانوایی‌های خاطی نداریم

قزوین- سرپرست فرمانداری قزوین گفت: با نانوایان خاطی برخورد می‌کنیم و هیچ گونه کوتاهی در برخورد با افرادی که مایحتاج مردم را گروگان می‌گیرند نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر غلام حسن اسلامی صدر در جلسه ستاد تنظیم بازار که صبح یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر سهمیه آرد همه نانوایی‌ها افزایش یافته و کمک هزینه دولتی نیز روند افزایشی داشته است.

سرپرست فرمانداری قزوین ادامه داد: علاوه بر موارد یاد شده نرخ مصوب نان نیز افزایش داشته لذا با موضوعات یاد شده هیچ بهانه‌ای برای کم کاری نانوایی‌ها پذیرفتنی نیست.

وی گفت: جریمه‌هایی را برای افراد متخلف وضع کرده‌ایم ولی از آنجا که جریمه‌ها بازدارندگی لازم را ندارند و باید جریمه‌های دقیق‌تری وضع شود.

این مسئول عنوان کرد: در برخی نقاط می‌بینیم که عدم فعالیت صحیح نانوایی‌ها تنها از زیاده خواهی و بهانه تراشی حاصل می‌شود ولی در حال حاضر هیچیک از این موارد پذیرفته نیست و ما هم شدن عمل خود را افزایش خواهیم داد.

اسلامی صدر بیان کرد: تا پیش از این بر این باور بودیم که تعطیلی‌ها به مردم آسیب می‌رساند و پیرو این موضوع سه کانکس نانوایی آماده شده است که در هر نقطه‌ای از شهر قزوین اگر بنا باشد یک نانوایی بسته شود کانکس جایگزین در نظر می‌گیریم.

وی توضیح داد: نانوایی‌ها نباید نیاز مردم را گروگان بگیرند و ما در برابر هرگونه سختگیری نسبت به مردم کاملاً می‌ایستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1395293

مهمترین اخبار ایران و جهان: