نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 07:39

انشعابات رایگان برای 34 هزار خانوار از نیازمند خراسان جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت:۳۴ هزار و ۹۰ خانوار مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان از پرداخت هزینه انشعابات معاف شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس قانون، مددجویان کمیته امداد از هزینه دریافت خدمات انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب برای یک‌بار معاف هستند.

وی افزود: معافیت در زمینه مصرف برق در صورتی شامل حال مددجویان می‌شود که به طور حتم ۵۰ درصد الگوی مصرف، مصرفی داشته باشند و در مصرف آب، یک سوم الگوی مصرف و در مصرف گاز، باید در سه پله اول مصرف از ۱۲ پله مصرف داشته  باشند.

وی ادامه داد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده، ۳۴ هزار و ۹۰ خانوار از هزینه مصرف اشتراکات آب، برق و گاز برای تخفیف و معافیت به مبلغ بیش از ۸۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اضافه کرد: در همین خصوص از ابتدای سال  ۲۱۸ نفر از پرداخت هزینه‌های انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان  معاف شده اند.

حسینی گفت: از ابتدای امسال، به تعداد ۹۳۱ خانواده مددجو تحت حمایت استان  برای استفاده از معافیت انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب به سازمان‌های مرتبط معرفی شده است.

وی با بیان اینکه معافیت از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز و بهره‌مندی از این امتیازات شامل تمام مددجویان شهری و روستایی کمیته امداد می‌شود افزود: برای حمایت از خانوار‌های تحت حمایت و توانمندسازی آنان مددجویانی که مستمری بگیر امداد و دارای ملک شخصی هستند با معرفی به سازمان‌های مربوطه می‌توانند از این معافیت بهره‌مند شوند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1394205

مهمترین اخبار ایران و جهان: