نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 09:58

دانشگاه فرهنگیان اراک قهرمان المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان

ششمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر سراسر کشور به میزبانی دانشگاه اراک به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، شب گذشته آیین اختتامیه ششمین دوره المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر سراسر کشور با معرفی تیم‌های برتر در سالن شهید چمران دانشگاه اراک برگزار شد.
 
ابراهیم علی دوست، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این آیین اظهار کرد: با توجه به استقبال دانشجویان از این مسابقات سعی داریم المپیادهای بعدی را به سمت همگانی‌تر شدن پیش ببریم تا علاقمندان بیشتری بتوانند در این رویداد بزرگ ورزشی شرکت کنند.

وی افزود: احتمالا این دوره، آخرین دوره از المپیاد ورزش‌های همگانی است که با این شکل و با این رشته‌ها برگزار می‌شود؛ دوره بعدی مسابقات، تغییرات بسیار عظیمی در رشته‌ها و ساختار خواهد کرد.

مجتبی ذوالفقاری، رئیس دانشگاه اراک نیز با بیان اینکه تمام دانشجویان به شدت به فضای نشاط سالم نیاز دارند، گفت: امروزه اهمیت سلامتی و نشاط سالم در دانشگاه‌ها، برابر یا حتی بیشتر از مطالعه دروس است.

وی افزود: باید برای گسترش فضای نشاط تلاش کنیم، در دانشگاه اراک کارهای خوبی در این راستا انجام شده است؛ همچنین باید به فکر ایده‌ها و بازی‌های جدید با استفاده از امکانات موجود باشیم.

به گزارش فارس در این المپیاد ورزشی در مجموع رتبه‌بندی نهایی تمامی رشته‌ها دانشگاه فرهنگیان اراک عنوان قهرمانی را بدست آورد، دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی در جایگاه دوم قرار گرفت و دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه نیز عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در حاشیه این مراسم از خانواده های شهدای ورزشکار نیز تقدیر شد.

در پایان پرچم المپیاد به دانشگاه ارومیه میزبان هفتمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان اهدا شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1367705

مهمترین اخبار ایران و جهان: