نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 22:49

تیراندازی در ایالت کالیفرنیا آمریکا/ ۲ نفر کشته و زخمی شدند

در حادثه تیراندازی در ایالت کالیفرنیا آمریکا، یک نفر کشته و یک تَن هم زخمی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «فرنزو بی»، بر اثر وقوع تیراندازی در ایالت کالیفرنیا واقع در آمریکا، ۲ نفر کشته و زخمی شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، این حادثه در جنوب‌غربی شهر «فرنزو» (Fresno) در ایالت کالیفرنیا در آمریکا روی داده و در نتیجه آن یک نفر کشته و یک فرد هم زخمی شده است.

پلیس ایالت کالیفرنیا اعلام کرد که در این حادثه یک مرد کشته شده و یک زن هم مجروح شده است.

حادثه ساعت ۱۲:۳۰ بامداد امروز به وقت محلی گزارش شد و به دنبال حضور مأموران پلیس، یک مَرد ۲۰ ساله که به شدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد. در ادامه منابع بیمارستانی اعلام کردند که یک زن هم در این حادثه مجروح شده است.

پلیس در این خصوص اعلام کرد که در زمان تیراندازی یک مهمانی در خیابان در حال برگزاری بود؛ اما مشخص نیست که آیا این موضوع به حادثه مرتبط باشد.

تا کنون فردی در این ارتباط بازداشت نشده است.

به گزارش مهر، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1364449

مهمترین اخبار ایران و جهان: