نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 18:56

افزایش نظارت‌ها بر خدمات‌دهی به زوار اربعین در مرزهای کرمانشاه

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از تشدید و افزایش نظارت بر روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی درمرزهای کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالوحید محمدی،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه امروز در نشست اقتصاد اربعین شهرستان‌های شرق استان که در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار کرد: برای افزایش نظارت بر روند ارائه خدمات به زائران در اربعین حسینی امسال برنامه ریزی انجام شده است.

وی گفت: کرمانشاه یکی از دروازه ورود به کربلاست و امیدوارم که با کمک و همراهی مردم و مدیران استان بتوانیم رویداد بزرگ اربعین حسینی را به خوبی برگزار کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه امسال مرز خسروی پس از سالها برای تردد زوار به صورت ۲۴ ساعته باز است، افزود: اربعین برکات فراوانی برای استان داشته و باید ما هم به سهم خودمان به عنوان خادمان زوار عتبات عالیات با پذیرایی و ارائه خدمات بهینه به مسافران، به بهترین شکل انجام وظیفه کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: مدیران شهرستان ها باید علاوه بر زوار داخلی، جمعیت زوار عبوری را نیز رصد و احصا کنند و بر اساس آن کالا و خدمات مورد نیاز هر شهرستان را پیش بینی و مدیریت کنند.

محمدی تصریح کرد: در حوزه ارائه خدمات نان باید پیش بینی حجم شیفت بندی های ۲۴ ساعته انجام شود و سعی بر این باید باشد که خدمات و کالاهای مورد نیاز را از منابع داخل استانی تامین کنیم.

وی تاکید کرد: فرمانداران موضوع تامین سوخت و نظارت بر ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در جایگاه ها را مورد توجه قرار دهند و نزدیک به مواکب و مسیر تردد زوار، غرفه ها و بازارچه های رفاهی خدماتی برای ارایه کالا و خدمات برقرار شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تاکید بر نظارت بر ارائه خدمات و کالاها، گفت: نظارت بر قیمت گذاری، بهداشت و کیفیت کالاها به صورت مستمر و بادقت بیشتری انجام شود.

محمدی از فرمانداران خواست در هر شهرستان پیگیری کنند که حداقل یک بازارچه و غرفه رفاهی خدماتی برقرارشود و یادآور شد که در پایان این رویداد عملکرد کلیه مدیران استان و شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفته و گزارش آن اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: در پایان مراسم بزرگ اربعین باید عملکرد ما طوری باشد که زوار محترم با خاطره ای مطلوب از استان کرمانشاه یاد کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437293

مهمترین اخبار ایران و جهان: