نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 11:13

مسابقات فوتسال به مناسبت روز خبرنگار در قم برگزار شد

قم- مسابقات فوتسال گرامیداشت روز خبرنگار در استان قم قهرمان خود را شناخت و تیم فوتسال فرزندان شهدا قهرمان و تیم خبرنگاران قمی نائب قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این رقابت‌ها که به مناسبت ١٧ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار صدا و سیما در مزار شریف و روز خبرنگار در سالن ایثار برگزار شد ۴ تیم «فرزندان شهدا»، «خبرنگاران قم»، «جانبازان» و نیز «دانشگاه شهاب دانش» شرکت داشتند که با برگزاری دو دیدار مقدماتی، تیم‌های «فرزندان شهدا» و «خبرنگاران قم» با غلبه بر دو تیم دیگر به دیدار نهایی راه یافتند.

در بازی فینال که با حضور جمعی از مدیران استان، پیشکسوتان رسانه و ایثارگران برگزار شد، فرزندان شهدا موفق شدند با نتیجه ۵ بر ٢ بر حریف خود پیروز و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

این رقابت‌ها با نام محمد مهدی شریفی خبرنگار شهید استان قم و به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

جوایز تیم‌های برتر این مسابقات در مراسم اختتامیه، توسط معاون فرهنگی ورزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم به بازیکنان و کادر فنی آنها اهدا شد.

گفتنی است تیم فوتسال خبرنگاران قم که خود را برای حضور در مسابقات خبرنگاران کشور آماده می‌کند تاکنون بیش از ۲۰ مسابقه دوستانه برگزار کرده و همچنین طبق برنامه کادر فنی تا زمان مسابقات خبرنگاران کشوری چندین مسابقه دوستانه درون استان و برون استانی انجام خواهد داد تا با آمادگی کامل در مسابقات کشوری خبرنگاران که برای نخستین بار قرار است برگزار شود حضور پیدا کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437749

مهمترین اخبار ایران و جهان: