نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 13:00

فرمانده نیروی هوایی اسرائیل:آسیب‌های جدی دیده‌ایم/شرایط بغرنج است

فرمانده نیروی هوای ارتش رژیم صهیونیستی به آسیب‌ شدید وارده به نیروی هوایی ارتش این رژیم در پی امتناع از خدمت هزاران نظامی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی، اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، در پی امتناع از خدمت هزاران نفر از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به طرح نتانیاهو برای تضعیف دستگاه قضایی، «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آسیب وارد شده به توانمندی و کارآیی ارتش و نیروی هوایی ارتش اسرائیل قابل اصلاح نیست و هر لحظه هم گسترده‌تر می‌شود.

وی با اشاره به پیامدهای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو بر کارایی و توانمندی ارتش رژیم صهیونیستی، افزود: در شرایط فعلی آسیب‌های گسترده‌ای به نیروی هوایی ارتش وارد شده اما ممکن است که این آسیب‌ها در ماه‌های آینده بسیار بیشتر هم شود.

تومر بار تاکید کرد: آسیب دیدن نیروی هوایی ارتش اسرائیل بر کل توانمندی عملیاتی ارتش تاثیرگذار خواهد بود، چون در واقع مهمترین بخش از ارتش اسرائیل محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اذعان کرد: در شرایط فعلی وحدت و یکپارچگی نیروی هوایی به طور جدی آسیب دیده و حتی در صورتی که طی یک روز آینده همه نیروهایی که از فعالیت امتناع کرده‌اند، وظایف خود را ازسربگیرند، شرایط به وضعیت سابق بازنمی‌گردد!

وی در عین حال از نیروهایی که در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو از خدمت نظامی خودداری کرده‌اند، انتقاد کرد و گفت: استفاده از عامل نیروی هوایی برای تاثیرگذاری بر تحولات سیاسی، اقدامی اشتباه است و نباید به اعتماد عمومی به ارتش اسرائیل آسیب زده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437993

مهمترین اخبار ایران و جهان: