نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 14:08

انهدام ۱۱ باند مواد مخدر در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۱۱ باند مواد مخدر طی ۴ ماه منهدم و ۹ هزار و ۲۴۹ سارق دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد اظهار کرد: قشر خبرنگاران جز فرهیخته ترین افراد جامعه هستند و این شغل شریف ارزش بسیاری در جامعه دارد. 

وی گفت: پلیس سعی بر تامین امنیت در سطح شهر و محله‌ها دارد و بر حضور پلیس میان مردم رسد قابل توجهی داشته و تعداد تماس‌های پلیس در ۴ ماه گذشته ۸ درصد نسبت به گذشته افزایش داشته و از ۹۷۱ هزار تماس ۱۸ درصد عملیات پلیسی بیشتر شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: تعداد تصادفات خسارتی ۱۴ هزار و ۶۹ مورد بوده که رسیدگی شده و تصادفات فوتی ۹۲ مورد بوده که ۳۶ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: تعداد طرح‌های امنیت اجتماعی ۱۳ درصد افزایش داشته و دستگیری اراذل اوباش ۷۳۳ نفر بوده و در بحث کشفیات مواد مخدر ۴ هزار و ۷۴۳ تن و ۵ هزار و ۹۸۹ نفر توزیع کننده دستگیر شدند.

عزیزی با اشاره به تعداد دستگیری معتادین متجاهر افزود: ۳ هزار و ۸۳۴ نفر در این حوزه جمع آوری شده که ۱۵ درصد کاهش داشته و آمادگی برخی دستگاه‌ها برای نگهداری معتادین کمتر شده است. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: تعداد ۱۱ باند مواد مخدر در این ۴ ماه منهدم شده و میزان کشفیات ۶۱ درصد رشد داشته است و در مجموع ۹ هزار و ۲۴۹ نفر سارق دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در حوزه کالای قاچاق ۳۱۹ میلیارد تومان کشفیات بوده که نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد افزایش داشته و ۳۴۰ پرونده تشکیل و ۴۰۹ متهم دستگیر شدند. 

عزیزی گفت: تعداد ۳۵ هزار و ۲۵۰ مورد بازدید از صنوف انجام شده که ۲ هزار و ۵۶۰ مورد پلمب شدند و ۸ هزار و ۵۲۰ اخطار صادر شده است.

وی درخصوص صدور گذرنامه خاطرنشان کرد: تعداد ۵۴ هزار و ۲۶۸ گذرنامه در بازه زمانی ۴ ماه صادر شده و کسانی که قصد تشرف سفر کربلا برای اربعین دارند، دریافت گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند.

پایان پیام/۶۷۰۷۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438249

مهمترین اخبار ایران و جهان: