نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 10:10

چند تانک آمریکایی دیگر باید بسوزد که واشنگتن بفهمد بازنده جنگ است

سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت واشنگتن همچنان به حمایت از برنامه‌های تروریستی دولت کی‌یف ادامه داده و این کمک و حمایت نظامی تنها به قربانیان و درد و رنج بیشتر منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا با اشاره به تداوم حمایت و کمک مالی و نظامی واشنگتن از کی‌یف، برنامه‌ها و نقشه‌های دولت اوکراین را تروریستی توصیف کرد.

آنتونوف در بیانیه‌ای که سفارت مسکو منتشر کرد، نوشت: اقدامات واشنگتن که همچنان به تزریق و تامین اسلحه برای دست‌نشانده‌های اوکراینی‌اش ادامه می‌دهد، ورای اخلاقیات و عقل سلیم است. آمریکا قصد دارد خودش را در قامت یک خیر از خودگذشته برای اوکراین نشان دهد و ریاکارانه درباره کمک به این جمهوری حرف می‌زند. افکار عمومی را دستکاری و نیت و اهداف واقعی سیاستش را مخفی می‌کند.

وی در واکنش به برنامه‌های آمریکا برای تحویل یک بسته کمک نظامی دیگر به کی‌یف به ارزش ۴۰۰میلیون دلار، تاکید کرد: تنها چیزی که آمریکا برای آن تقلا می‌کند، درد و رنج و مرگ ومیر بیشتر انسان‌هاست. می‌توان اطمینان داشت موشک‌ها و مهماتی که پول‌شان از جیب مردم آمریکا پرداخت شده است، شهرها را ویران و با پخش کردن مهمات و بمب‌های عمل‌نکرده روی زمین، انسان‌ها را معلول و نقص عضو خواهد کرد.

سفیر روسیه در آمریکا تصریح کرد: واشنگتن زمانی که وارد یک جنگ شود، قادر به متوقف کردن خودش نیست. طراحان و ایده‌پردازهای نظامی آنها نیز به‌جای ارزیابی هوشمندانه شرایط، از نقشه‌های تروریستی جنایتکاران کی‌یف حمایت می‌کنند. به عنوان مثال، تداوم حمله به پل کریمه که تاسیسات نظامی نیست و مدت‌هاست که برای تامین و ارسال تجهیزات برای نیروهای مسلح روسیه از آن استفاده نشده است. چند تانک بردلی آمریکایی دیگر باید بسوزد تا رهبران آمریکا سرانجام به این درک برسند که تلاش برای شکست‌دادن کشور ما در نبرد زمینی، تنها به یک نتیجه منتج می‌شود؛ «شکست مفتضحانه روس‌هراسان.»

دولت آمریکا سه‌شنبه اعلام کرد که بسته کمک نظامی دیگری به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار برای اوکراین فراهم خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1404549

مهمترین اخبار ایران و جهان: