نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 13:58

برخورد مقتدرانه با قانون شکنان

زاهدان- فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: به مردم قول می‌دهیم با هر کس قانون شکن باشد برابر قانون با اقتدار کامل برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد رادان پیش از ظهر امروز سه شنبه در سفر به زاهدان، در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۶ زاهدان در جمع خبرنگاران، گفت: بارها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مأمور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آنها در همین مکان کشته شده و به سزای اعمالشان رسیدند.

وی ادامه داد: در حوزه راه نیز همکاران پلیس راه که چند روز پیش مورد هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند تمام تلاش آنها و سایر همکاران ما در پلیس راه این است که با حضور و انضباط خود از هرگونه کشته شدن شهروندان در حوادث راهنمایی رانندگی جلوگیری کنند، در این زمینه از عوامل آن سرنخ‌های خوبی به دست آوردیم و بدون تردید به سزای عمل‌شان خواهند رسید.

رادان تاکید کرد: به مردم قول می‌دهیم با هر کس قانون شکن باشد برابر قانون با اقتدار کامل برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است در جهاد و مبارزه علیه زشتی‌ها، درگیری میان حق و باطل همواره وجود داشته و هرکسی که بخواهد تخطی کند به سزای عمل خود می‌رسد همانطور که عاملان حادثه کلانتری ۱۶ همان روز به هلاکت رسیده و به سزای عمل خود رسیدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1401349

مهمترین اخبار ایران و جهان: