نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 17:51

تنش شدید در زندان نقب پس از سرکوب اسرای فلسطینی

منابع فلسطینی از وضعیت تنش‌آمیز زندان نقب در جنوب اراضی اشغالی، در پی بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از آن خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای از تنش شدید در زندان نقب در پی تشدید تدابیر صهیونیست‌ها در این زندان خبر داد.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست امروز اسرای فلسطینی در این زندان را سرکوب کرده و آنها را مورد بازرسی قرار دادند. همچنین برخی از اسرا از سلول‌های خود به مکان دیگری منتقل شده‌اند.

براین اساس، اسرای فلسطینی در زندان نقب در برابر اقدامات صهیونیست‌ها از خود مقاومت نشان داده و زیر بار این فشارها نرفته اند.

اسرای فلسطینی تاکید کرده‌اند در واکنش به تشدید تدابیر سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی، از خروج از سلول‌های خود برای انجام بازرسی‌های روزانه خودداری خواهند کرد، تا صدای اعتراض خود را علیه سیاست‌های اعمالی به گوش همه برسانند.

تنش شدید در زندان نقب پس از سرکوب اسرای فلسطینی

این در حالی است که همزمان با این رخداد، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اقدام به بازدید سرزده از زندان صحرایی نقب کرد، موضوعی که تنش‌ حاکم بر این زندان را به شدت افزایش داد.

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطینی ضمن محکوم نمودن بازدید بن گویر از زندان نقب، در بیانیه‌ای تاکید کرد: این اقدامات در راستای جنگ همه جانبه علیه اسرای فلسطینی و صدور دستورات تازه در راستای تشدید فشارها بر آنها انجام می‌شود.

این وزارتخانه از وضعیت تنش‌آمیز حاکم بر زندان نقب پس از بازداشت گسترده اسرا و بازرسی‌های تحریک ‌آمیز از آنها خبر داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442249

مهمترین اخبار ایران و جهان: