نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 10:57

دولت برای توسعه شهرستان گناوه گام‌های بلندی برداشته است

گناوه- فرماندار گناوه با اشاره به اینکه دولت برای توسعه شهرستان گناوه گام‌های بلندی برداشته است گفت: خبرنگاران خواسته‌ها و مطالبات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری یکشنبه شب در نشست خبری و آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گناوه با تبریک به خبرنگاران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای رسانه اظهار داشت: نقش خبرنگاران در جامعه نقشی تعیین کننده و ماندگار است و خبرنگاران در واقع صدای رسای مردم هستند که اخبار را به طور صحیح به مردم اطلاع رسانی می‌کنند و نقش تعیین کننده‌ای در جامعه دارند.

فرماندار گناوه افزود: خبرنگاران امانت دارانی هستند که اخبار و رویدادها را به صورت واضح و روشن به اطلاع مردم می‌کنند و خواسته‌ها و مطالبات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند تا بر اساس نیازهای جامعه و مردمی که شایسته بهترین خدمات هستند، تلاش کنند.

فرماندار گناوه یادآور شد: خبرنگاران مجاهدانی هستند که در همه عرصه‌ها خطرات را به جان می خرند تا بتوانند اطلاع رسانی صحیح به مردم انجام دهند که این تلاش‌ها، فداکاری‌ها و مجاهدت‌ها قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: قشر خبرنگار با کمترین امکانات و بضاعت بیشترین خدمت را به جامعه ارائه می‌دهد و این کار بسیار بزرگی است که با همت و تلاش مضاعف انجام می‌شود.

دولت برای توسعه شهرستان گناوه گام‌های بلندی برداشته است

فرماندار گناوه با ارائه گزارش از فعالیت‌ها و کارهای انجام شده در شهرستان گناوه اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم بر اساس نیازمندی‌های شهرستان برنامه ریزی شد و بسیاری از برنامه‌ها و پروژه‌هایی که ناقص مانده یا سال‌ها راکد بود، دوباره فعال شدند.

وی بیان کرد: از پروژه‌های مهم پروژه فاضلاب به طول ۱۴ کیلومتر از سطح شهر گناوه، احداث سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ نفری بانوان و مجموعه ورزشی کارگران و راه گناوه به گچساران، شهرک صنعتی بند ریگ، جاده کمربندی گناوه و آسفالت جاده تاجملکی را می‌توان نام برد که پس از سال‌ها فعال در این شهرستان فعال شدند.

فرماندار گناوه یادآور شد: در بخش‌های مختلف روستاها و شهرها، جاده‌های روستایی، آموزش و پرورش، بهداشت، ورزش و جوانان، گردشگری، راه‌های مواصلاتی، توسعه بندر و شهرک صنعتی کارهای خوبی انجام شده است.

دولت برای توسعه شهرستان گناوه گام‌های بلندی برداشته است

دعوت سرمایه گذاران بخش خصوصی

صفری گفت: کار دیگر در شهرستان دعوت از مردم و بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرستان بوده است که سرمایه گذاری‌های خوبی انجام شده و از دیگر سرمایه گذاران نیز دعوت می‌کنیم که در این زمینه ورود کنند.

وی بیان کرد: در زمینه آبزی پروری و پرورش مرغ و طیور کارها و فعالیت‌های خوبی انجام شده و چرخه تولید در این زمینه در حال تکمیل است.

فرماندار گناوه بیان کرد: در هفته دولت در این شهرستان پروژه‌ها و برنامه‌های مهمی در دستور کار قرار گرفته است که افتتاح یا آغاز خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441249

مهمترین اخبار ایران و جهان: