نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 21:43

«بن گویر» خواستار تسلیح صهیونیست‌ها شد

وزیر تندوری کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی «معالیه ادومیم» خواستار مسلح‌نمودن شهرک‌نشینان صهیونیست شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نسبت به اجرای عملیات ضدصهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین معالیه ادومیم واقع در شرق قدس اشغالی واکنش نشان داد.

بن گویر با حضور در محل اجرای این عملیات اعلام کرد: سیاست ما در وزارت امنیت داخلی مبنی بر توزیع اسلحه میان تعداد هرچه بیشتر اسرائیلی‌ها، سیاستی مهم است و کارآیی خود را به اثبات رسانده است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در توجیه اجرای سیاست تسلیح شهرک‌نشینان صهیونیست مدعی شد که این سیاست در راستای دفاع شهرک‌نشینان صهیونیست از خود، توسط وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود.

بن گویر در ادامه، جهت اثبات سخنان خود به نحوه به شهادت رسیدن شهید فلسطینی مجری این عملیات استناد کرد.

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز، منزل شهید مهند محمد سلیمان المزارعه، جوان ۲۰ ساله فلسطینی مجری عملیات ضدصهیونیستی امروز که در شهرک العیزریه در قدس اشغالی قرار دارد را مورد یورش قرار دادند. نظامیان صهیونیست در این یورش، سلیمان و مؤید المزارعه، برادران شهید مهند المزارعه را بازداشت کردند.

گفتنی است در جریان عملیات ضد صهیونیستی معالیه ادومیم، ۶ شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند که حال ۲ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422449

مهمترین اخبار ایران و جهان: