نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 18:45

کشف ۸ پرونده سرقت موتور سیکلت در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۸ پرونده سرقت، توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی پوشش دهی پارگینگ های وسایل نقلیه در اطراف حرم مطهر سیدالکریم (ع) توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش با یک راکب را مشاهده می‌کنند که در حال پرسه زنی بی مورد است.

وی افزود: مأموران به راکب مشکوک و در یک اقدام ضربتی موتورسیکلت را متوقف و پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص می‌شود موتورسیکلت مسروقه می‌باشد که با توجه به ضدونقیض بودن اظهارات سارق وی را به مقر پلیس منتقل می‌کنند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد کیفری در خصوص سرقت است که در ادامه همدست وی در یکی شهرستان‌های همجوار شناسایی و پس از انعکاس نتیجه به دست آمده به مرجع قضائی، دستور دستگیری متهم از سوی مقام قضائی اخذ و یک تیم عملیاتی به موقعیت اعزام شدند و متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: متهم که در ابتدا هرگونه سرقت را انکار می‌کرد در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به ۸ فقره سرقت در جنوب تهران معترف شد و پرونده پس از شناسایی مال باختگان و اخذ شکایت تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری ارسال شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434349

مهمترین اخبار ایران و جهان: