نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 21:08

پیش ثبت‌نام ۱۷۵ داوطلب در استان زنجان برای نمایندگی مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در دو روز اول پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان، ۱۷۵ نفر اقدام به تکمیل فرم‌های پیش ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در دو روز اول پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان، ۱۷۵ نفر اقدام به تکمیل فرم‌های پیش ثبت نام کردند، اظهار داشت: از این تعداد ۱۵۴ نفر آقا و ۲۱ نفر از بانوان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان اظهار داشت: ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو مرحله‌ای بوده و عدم پیش ثبت‌نام در موعد تعیین شده مانع ثبت‌نام نهایی خواهد شد.

وی گفت: مهلت پیش ثبت‌نام از متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق سایت ( keshvar.moi.ir) هفت روز است که از دیروز ۱۶ مرداد آغاز و تا پایان روز یکشنبه  ۲۲ مرداد ادامه خواهد داشت.

رفیعی افزود: بر اساس قانون انتخابات، اطلاعات هویتی و سایر مدارک متقاضیان، از طریق سامانه‌های وزارت کشور برای دستگاهها و مراجع ذی صلاح صادر کننده مدارک  ارسال خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تاکید کرد: دستگاه‌های مربوطه در مدت یک ماه مدارک متقاضیان را بررسی و نتیجه را اعلام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از این فرایند، برای آن دسته از متقاضیانی که مدارک آنان توسط دستگاه‌های مذکور تایید شده باشد، کد رهگیری ارسال خواهد شد.

پایان پیام/۲۳۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432905

مهمترین اخبار ایران و جهان: