نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 11:35

مجوز مرکز ترمیم زخم سمنان اخذ شد

سمنان- رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه مجوز مرکز ترمیم زخم سمنان اخذ شد، گفت: در یک سال اخیر همچنین مرکز غربالگری سرطان بانوان نیز در استان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی منصفی راد صبح یکشنبه در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در استان سمنان از جهاد دانشگاهی سمنان به میزبانی سالن جلسات این مجموعه، ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در این مرکز علمی و پژوهشی، ابراز کرد: تولید دانش فنی مهمترین مأموریت جهاد دانشگاهی استان است.

وی افزود: طرح‌های فناورانه و دانش بنیان جهاد دانشگاهی استان سمنان با همت نیروهای بومی و جوان خوشبختانه گره‌های بسیاری را باز کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از اخذ مجوز مرکز ترمیم زخم خبر داد و ابراز کرد: ایجاد سامانه خدمات پزشکی در منزل از جمله دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی در یک سال اخیر است.

منصفی راد با بیان اینکه راه اندازی مرکز غربالگری سرطان بانوان و مرکز درمان ناباروری را دیگر اقدام در خور توجه در مجموعه جهاد دانشگاهی دانست و گفت: در کنار این اقدامات توسعه فعالیت‌های فرهنگی نظیر فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی و رسانه‌ای و… در زمره مهمترین اقدامات انجام شده است.

وی در خاتمه افزود: جهاد دانشگاهی، قطع وابستگی به خارج در مسائل اساسی کشور را محور اصلی فعالیت‌های خود قرار داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428393

مهمترین اخبار ایران و جهان: