نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 15:45

واکنش‌ها به رفتار ابن زبیری رضا کیانیان

نشستی با حضور مهدی یزدانی خرم (روزنامه نگار)، رضا کیانیان برگزار شده است که با یک سری حواشی مواجه شده و این اتفاق باعث ایجاد واکنش‌هایی در میان کاربران توییتری شد.

فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - نشستی با حضور مهدی یزدانی خرم (روزنامه نگار)، رضا کیانیان برگزار شده است که با یک سری حواشی مواجه شده است. 

ویدیویی از این نشست در رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد رضاکیانیان روی میز می‌کوبد و مهدی یزدانی خرم، داستان نویس جلسه را به شکل خاصی ترک می کند. 

موسسه فرهنگی رسانه‌ای پانوراما درباره جزئیات اتفاقات نشست صنعت شهرت در سینما نوشته است: «ما میزبان یک نشست در باب صنعت شهرت در سینمای ایران بودیم. میهمانان یک بازیگر محبوب، یک نویسنده سلبریتی و یک جامعه‌شناس بودند. دقایقی از گفتار جامعه‌شناس بر دو نفر دیگر گران آمد و کار بالا گرفت و به جدل کشیده شد.از توهین و پرده‌دری تا فریاد و اعمال لمس فیزیکی مبتنی بر خشونت در یک نشست فرهنگی اتفاق افتاد. پیغام‌هایی دادند و خواستار منتشر نشدن فیلم نشست شدند و آن را غیراخلاقی دانستند و خط و نشان‌های حقوقی و قضایی کشیدند.»

مهدی خویی جامعه‌شناس و استاد جامعه‌شانسی دانشگاه علامه طباطبایی هم در توئیتی نوشته بود: «نشستی راجع به مفهوم سلبریتی با حضور من، رضا کیانیان و مهدی یزدانی خرم برگزار شد. اول من حرف زدم. دو نفر دیگر اصلا از حرف‌های من خوششان نیامد. به اینجا رسید که یزدانی به من گفت مارکسیست کثافت و با انگشت وسط و کیانیان با یقه‌گیری ازم و داد و عربده، جلسه را ترک کردند.»

این اتفاق باعث ایجاد واکنش‌هایی در میان کاربران توییتری شد. این کاربران یادآور شدند که بازیگری که ادعادی آزادی بیان دارد چرا در برابر یک انتقاد اینطور خشونت نشان می‌دهد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427249

مهمترین اخبار ایران و جهان: