نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 21:29

دشمن به دنبال عادی‌سازی هتک حرمت قرآن است

زنجان-مدیر اروپا و آمریکا معاونت امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، حرکت اخیر دشمنان اسلام در هتک حرمت به قرآن کریم را موضوعی سازمان یافته عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام صابر اکبری‌جدی روز چهارشنبه در دومین نشست بین‌المللی اعتلای نهضت حسینی، تحقق تمدن نوین اسلامی که به بررسی ویژه جریان افراطی‌گری و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم اختصاص داشت، با تاکید بر اینکه وقتی از سوی دشمنان اسلام اقداماتی چون هتک حرمت به قرآن را می‌بینیم، این خود حاکی از استیصال استکبار جهانی است، اظهار کرد: دشمن با این اقدامات ثابت کرد که به سیم آخر زده است.

وی با یادآوری اینکه اقدامات اخیر دشمنان اسلام در هتک حرمت قرآن کریم، حاکی از آن است که هر اقدامی که تا به امروز در این زمینه انجام شده، بی‌نتیجه بوده است، تصریح کرد: هتک حرمت به قرآن کریم از سوی دشمنان اسلام، خود بهترین نشانه است که بدانیم دشمن به معنای واقعی کلمه مستاصل شده و به سیم آخر زده است.

این مسئول با اشاره به اینکه همه ما باید این موضوع را باور داشته باشیم که جریانات الهی و شیطانی واقعیت دارد، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل نقض بسیاری از مسائل در جوامع غربی، برخورداری از نگاه مادی‌گرایی بود؛ چرا که این نگاه باعث می‌شود که انسان هر چیز غیرمادی را انکار و یا آن را نقض کند و مصائب این نوع نگاه نیز باعث شده است که برخی همواره در میانه حق و باطل در حال جدال باشند.

مدیر اروپا و آمریکا معاونت امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، بیشترین هجمه وارد شده به مقدسات مسلمانان را مربوط به دوره عثمانی دانست و افزود: بیشترین ضربه را در این زمینه، خودی‌ها به مسلمانان وارد کردند که نمونه بارز آن، مسلمان‌زاده‌ای به نام سلمان رشدی است که با قدم گذاشتن در راه باطل، دست به کارهای شیطانی زد.

حجت‌الاسلام اکبری‌جدی با بیان اینکه هتک حرمت به قرآن کریم تحت هر شرایطی یک اقدام شیطانی بوده و ما این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیم، عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که یکی از مقاصد اصلی دشمن از انجام دادن چنین اقدامی طی سال‌های اخیر، عادی جلوه دادن مسائل در این خصوص است؛ چرا که معتقدند اگر یک ارزش را چندین بار مورد هجمه قرار دهند، تأثیر خود را به مرور از دست خواهد داد.

مدیر اروپا و آمریکا معاونت امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با یادآوری اینکه تعارض بین جریان حق و باطل هیچ‌گاه تمام نخواهد شد، گفت: مهم‌ترین مسئله در این خصوص این است که بدانیم و آگاه باشیم که در این تعارض در کدام سمت قرار گرفته‌ایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1406905

مهمترین اخبار ایران و جهان: