نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 18:12

دروازه‌بان‌های فعلی مهمترین هستند/ شماره یک فوق‌العاده کار می‌کند

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حضور گلر خارجی در این تیم، گفت: آنچه برای من اهمیت دارد دروازه‌بان‌هایی است که در تمرین حاضر می شوند نه هیچ کس دیگر!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت همراه شد که علیرضا بیرانوند بار دیگر کلین شیت داشت. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در حالی همچنان گلر یک پرسپولیس است که هیچ جانشینی ندارد.

پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی با حاشیه بزرگ او برای حضور در استقلال مواجه شد توانست این بازیکن را در اردوگاه سرخ حفظ کند اما جدایی احمد گوهری و پیوستن او به آلومینیوم اراک سبب شد تا بیرانوند بدون رقیب و حتی ذخیره شود.

همین موضوع با درخواست کادر فنی برای جذب محمدرضا خالدآبادی همراه شد اما دروازه‌بان تیم امید ایران ترجیح داد استقلال را انتخاب کند تا سرخ‌ها با وجود شروع بازی‌ها چاره‌ای جز انتخاب گلر زیر سال خارجی نداشته باشند.

توافق باشگاه با گلر زیر ۲۱ سال برزیلی در صورتی به مرحله نهایی رسیده است که گفته می‌شود «ولسلی ننکا» نسبت به جذب او درخواست داشته است تا با پرسپولیس قراردادی برای یک فصل ببندد.

دروازه‌بان‌های فعلی مهمترین هستند/ شماره یک فوق‌العاده کار می‌کند

مربی دروازه‌بان های پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره جذب این گلر گفت: من درباره کسانی که با ما در تمرین هستند صحبت می‌کنم. برای من اسم‌های خارج از لیست اهمیتی ندارند.

او درباره اینکه چرا باشگاه سراغ گزینه خارجی رفته و خبری از داخلی‌ها نیست تاکید کرد: من هیچ اطلاعی از اقدامات باشگاه ندارم. برای من تمرکز روی تمرینات و آماده سازی ذهنی و جسمی گلرهایی که کنارمان هستند اهمیت دارد.

ننکا درباره کلین شیت علیرضا بیرانوند در نخستین بازی این تیم یادآور شد: او در تمرینات فوق العاده است و همیشه کار می‌کند. بیرانوند انگیزه همیشگی برای بهترین ماندن را دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438605

مهمترین اخبار ایران و جهان: