نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 11:39

خبرنگاران از سنگرهای محکم در برابر جنگ رسانه‌ای هستند

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه خبرنگاران یکی از سنگرهای محکم در برابر این جنگ رسانه‌ای هستند، افزود: طی این ۴۵ سال خبرنگاران با شفاف‌سازی نسبت به سوژه‌ها، تبیین واقعی را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید محمد شاهرخی صبح امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران با وجدان بیدار و مجاهدت و همچنین شفاف‌سازی، پیگیر معظلات و مشکلات جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی صحنه‌ها همیشه خبرنگاران پیشقدم هستند و خط نخست جنگ رسانه‌ای قرار دارند.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد، ایثار و از خودگذشتگی را یکی از ویژگی‌های بارز و مهم خبرنگاران عنوان و تصریح کرد: خبرنگاران باید خیلی از مسائل و مشکلات و حتی تهدیدهایی را تحمل کنند تا یک شفاف‌سازی صورت گیرد، از این رو از خودگذشتی خبرنگاران قابل تقدیر است.

شاهرخی بیان داشت: در جنگ ترکیبی امروز نقش رسانه بسیار مهم و حائز اهمیت است، کمااینکه دشمن سرمایه گذاری ویژه‌ای بر روی رسانه‌های خود جهت پمپاژ خبری نموده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران یکی از سنگرهای محکم در برابر این جنگ رسانه‌ای هستند، افزود: طی این ۴۵ سال خبرنگاران با شفاف‌سازی نسبت به سوژه‌ها، تبیین واقعی را انجام داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد ادامه داد: امروز دشمن بدنبال کمرنگ کردن ایمان و امید در بین ملت ایران است و این خبرنگاران هستند که با انتشار اخبار امیدبخش در دفع شبهات فضای واقعی و مجازی می‌توانند جامعه را راهبری و هدایت کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439705

مهمترین اخبار ایران و جهان: