نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 15:25

بهسازی استخر شنای اردستان آغاز شد

اردستان-سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: خوشبختانه اکنون با پیگیری های مسئولان مربوطه اعتبارات استخر اردستان جذب شد و مرحله بازسازی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روحانی ظهر یک‌شنبه در حاشیه آغاز بازسازی استخر اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در خصوص استخر شنای اردستان امروز پیمانکار استخر مستقر و مراحل بازسازی و بهسازی استخر آغاز شده و اعتبار در نظر گرفته شده در قرارداد حدود یک و نیم میلیارد تومان است و به نظر می‌رسد که این مقدار کافی نباشد که در این راستا مسئولان مربوطه قول مساعد جذب اعتبار داده‌اند.

وی افزود: از سال ۹۷ طبق بازدیدی که از استان انجام شد تعطیل شد و در سال ۹۸ اعتبارات خوبی ابلاغ شد ولی متأسفانه از سال ۹۸ به بعد با توجه به شرایطی که در کرونا ایجاد شد و درآمد وزارت ورزش و دولت به شدت افت کرد و اعتبار ناچیز تعلق گرفت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون با پیگیری‌های مسئولان شهرستان اعتبارات مربوطه جذب شد و مرحله بازسازی آغاز شده است ولی برای اتمام بازسازی پروژه و راه اندازی مجدد استخر که یک خبر خوش برای همشهریان است، نمی‌توان زمان دقیقی را اعلام کرد.

روحانی تصریح کرد: اگر روند تخصیص اعتبارات قطع نشود و کار پیش رود، امیدواریم طی ۴ ماه آینده استخر اردستان مجدد بازگشایی شود و همچنین تغییراتی نیز در نقشه استخر داده شد و قسمت طبقه دوم اداری این مجموعه که بلااستفاده بود به یک سالن تخصصی تبدیل خواهد شد.

وی بیان کرد: بحث تعمیرات سالن ورزشی انقلاب مهاباد که قبلاً نیز در این مورد قول داده شد حدود ۸۰۰ متر کف‌پوش سالن توسط خیر خریداری شده و با پیگیری‌های مسئولان شهرستان و اداره کل، طبق دستورالعمل‌های فنی مهندسی اماکن ورزشی استان، با متد جدید و به روز تعمیرات این سالن آغاز شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان یادآور شد: در ارتباط با سالن انقلاب مهاباد، از طریق اداره کل و دفتر فنی مهندسی استان به پیمانکار گفته شده تا اتمام تعمیرات مجاز به کار خواهند بود و برآورد اعتبارات حدود ۶۰۰ میلیون تومان است.

روحانی در ارتباط با زورخانه الغدیر اردستان گفت‌: این زورخانه که حدود ۱۲ سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد انشاالله امید می‌رود هفته آینده عملیات بازسازی آغاز شود و تا قبل از فصل سرما شاهد راه اندازی زورخانه اردستان باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428905

مهمترین اخبار ایران و جهان: