نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 13:38

تجمع سپرده‌گذاران پیش فروش خودرو مقابل دادگستری قزوین+ فیلم

شماری از افرادی که در شرکت‌های پیش فروش خودرو در تاکستان سپرده‌گذاری کرده‌اند، امروز در مقابل ساختمان دادگستری استان قزوین تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، از ساعت 11 صبح امروز چهارشنبه، شماری از افرادی که در شرکت‌های پیش فروش خودرو در تاکستان سپرده‌گذاری کرده‌اند در مقابل ساختمان دادگستری استان قزوین تجمع کردند.

مشاهدات خبرنگار فارس نشان می‌دهد این افراد که حدود 200 نفر هستند خواستار حمایت دادگستری از مالباختگان و تسریع در رسیدگی به پرونده این شرکت‌ها و بازگشت سرمایه‌های خود هستند.

 در این تجمع که حاضرین در آن بیشتر از اهالی شهرستان تاکستان بودند، شعارهایی مانند «غفاری غفاری پول ما رو پس بده» و «دادگستری حمایت حمایت»، «مفسد اقتصادی اعدام باید گردد» سر داده شد.

در ادامه این تجمع تعدادی از مدیران دادگستری استان با حضور در بین جمعیت، به ارائه توضیحاتی در خصوص روند رسیدگی به پرونده شرکت های پیش فروش خودرو پرداختند.

در حال حاضر تجمع کنندگان وارد ساختمان دادگستری شده‌اند و در حال گفت‌وگو با مسوولان هستند.

به گزارش فارس از سال ۱۳۹۲ شرکت‌های پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان استان قزوین به شکل عجیب شروع به تاسیس شدند.

دادستان فعلی تاکستان در این خصوص گفته که در تاکستان حتی برخی سوپرمارکت‌ها اقدام به ثبت‌نام پیش‌فروش خودرو می‌کردند که حدود 70 مورد از آنها پلمب شده‌اند؛ این شرکت‌ها در مجموع حدود 80 هزار میلیارد تومان از مردم سپرده‌پذیری داشته‌اند.

بر اساس گفته دادستان تاکستان برای هر یک از این شرکت‌ها مهلتی معین شده است تا اموال سرمایه‌گذاران را برگردانند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1372649

مهمترین اخبار ایران و جهان: