نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 17:27

استاندار کرمان خواستار نگاه مثبت به واحدهای تولیدی شد

استاندار کرمان گفت: کار واحدهای تولیدی را با نگاه مثبت پیش ببرید و باید کمک کنیم، کار مردم پیش برود و مشکلات تولید برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: موکول کردن مسائل متفاوت واحدهای تولیدی به یکدیگر گره‌ای را باز نمی‌کند و باید اقدامات لازم برای رفع موانع تولید صورت گیرد تا شاهد رشد تولید در استان کرمان باشیم. 

وی بیان داشت: تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی ارائه شود تا واحدهای جدید بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند و واحدهای قدیمی هم یا به فعالیت‌شان ادامه دهند.

استاندار کرمان ادامه داد: بعضی از سوء‌استفاده‌های احتمالی نباید بهانه‌ای شود که کار را قفل کنیم و باید ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را در اختیار مردم قرار دهیم.

فداکار خاطرنشان کرد: مشکلاتی که از کسب‌وکار مردم در استان کرمان طی یک سال اخیر رفع شده است و اشتغال ایجاد شده به‌برکت این تصمیم‌گیری‌ها در شورای تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی خواستار کمک به مردم برای تولید و اشتغال در استان کرمان شد و بیان داشت: کار واحدهای تولیدی را با نگاه مثبت پیش ببرید و باید کمک کنیم، کار مردم پیش برود و مشکلات برطرف شود.

به گزارش فارس در این نشست مشکلات مربوط به ۹ واحد تولیدی در زمینه‌های مختلف ازجمله تسهیلات بانکی و زیرساخت‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584205

مهمترین اخبار ایران و جهان: