نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 02:11

قهرمانان با اهتزاز پرچم کشورمان عزت و عظمت ایران را مخابره می کنند

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه قهرمانان با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان عزت، عظمت و شوکت ایران را به جهان مخابره می کنند، گفت: خلق صحنه های ارزشی و اخلاق مدار در میادین ورزشی نیز مبین و مروج این ارزش ها در جهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان شامگاه شنبه در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان زنجان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو با بیان اینکه قهرمانان با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان عزت، عظمت و شوکت ایران را به جهان مخابره می‌کنند، اظهار داشت: خلق صحنه‌های ارزشی و اخلاق‌مدار در میادین ورزشی نیز مبین و مروج این ارزش‌ها در جهان است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران افزود: ایران باید قوی شود و ایران قوی ورزش قوی می‌خواهد.

وی گفت: در این راستا باید قهرمانان به لحاظ اشتغال و مسکن و بحث سربازی حمایت شوند و روی ورزش و قهرمانی تمرکز کنند‌ که تلاش‌های در این زمینه در حال انجام است.

بازرگان همچنین از رویا سلطانی قهرمان توان‌یاب قایقرانی در این رقابت‌ها که مدال خود را به شهدای کادر درمان بیمارستان غزه و بیماران شهید آن‌ها تقدیم کرد، تقدیر کرد و این اقدام را بسیار ارزشمند دانست و تأثیر آن را جهانی برشمرد.

مدیر کل ورزش و جوانان از استاندار زنجان و دیگر حامیان مالی حمایت از ورزشکاران از جمله شرکت‌های پارس سویچ، مهیار و لاردی زنجان نیز تقدیر کرد. 

در پایان این مراسم که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، افتخارآفرینان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی استان تجلیل شدند.

گفتنی است، ۱۲ ورزشکار ۲ مربی و یک داور از استان زنجان در بیست و چهارمین دوره بازیهای آسیایی و ۷ ورزشکار یک مربی و یک داور در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی حضور داشتند.

همچنین، ۸ مدال رنگارنگ حاصل تلاش ورزشکاران استان دربازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو است.

پاین پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584593

مهمترین اخبار ایران و جهان: