نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 14:12

انهدام باند سارقان احشام در خرم‌آباد

رئیس پلیس آگاهی لرستان، از شناسایی و انهدام باند سارقان احشام و کشف بیش از ۱۴ فقره سرقت احشام در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، عبدالرضارخشان، بیان داشت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان خرم‌آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه سارق اصلی باند و دو نفر مالخر را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

رخشان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۴ فقره سرقت احشام اعتراف و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مورد استفاده در سرقت های به وقوع پیوسته نیز توقیف و از مالخران ۳۵ راس گوسفند سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سرقت‌هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می‌شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت ها نباشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564505

مهمترین اخبار ایران و جهان: