نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 10:01

آزادسازی ۵۵ هکتار از اراضی راکد صنعتی در سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از آزادسازی ۵۵ هکتار از اراضی راکد صنعتی در این استان خبر داد.

محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۶۷ قرارداد واگذاری حق انتفاع بهره‌برداری از اراضی صنعتی استان به مساحت بیش از ۵۵ هکتار به علت عدم انجام ساخت‌وساز و بهره‌برداری بعد از مراحل فسخ، خلع ید شده است.
وی افزود: در این مدت، ۲۰۷ قرارداد واگذاری اراضی صنعتی در استان سمنان به مساحت بیش از ۹۲ هکتار به متقاضیانی که به تعهدات خود در زمینه ساخت‌وساز واحدهای تولیدی عمل نکرده بودند، فسخ شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به عملکرد حوزه حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون بیان کرد: ۲۰ هکتار از زمین‌های راکد و معطل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در قالب ۱۹ فقره قرارداد واگذاری حق انتفاع بهره‌برداری از اراضی آزادسازی و بازپس گرفته شده است.
باقری تصریح کرد: در این مدت، چهار جلسه هیأت حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تشکیل و منجر به رسیدگی به ۷۱ پرونده در خصوص اراضی راکد واگذار شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان‌کرد: در جلسات یاد شده، ۴۶ قرارداد واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران به مساحت ۱۰ هکتار به علت عدم انجام تعهدات در زمینه ساخت و ساز واحدهای تولیدی فسخ شد.
 پایان پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568893

مهمترین اخبار ایران و جهان: