نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 12:21

حاج قاسم به سیدرضی: صلوات بفرست تا هنگ نکنی!+فیلم

سیدرضی موسوی که شب گذشته توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، چون حاج قاسم به او گفته بود: «تو باید شهید شوی»، هیچ گاه پیراهن مشکی را از تن در نیاورد.

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سیدرضی موسوی که به گفته یکی از برنامه‌های شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی به عنوان مغز متفکر، جابجایی تجهیزات به انبارهای مهمات در سوریه یا به حزب‌الله لبنان را انجام می‌داد، شب گذشته مورد هدف ۳ موشک این رژیم قرار گرفته و به شهادت رسید. 

او یکی از همراهان سردار سلیمانی و کسی بود که حاج قاسم به او گفته بود: «سیدرضی تو هم دیگه پیر شدی، به درد نمی‌خوری! باید شهید بشی.»

سیدرضی خاطره آخرین باری که پیش از شهادت حاج قاسم، او را دیده را این طور تعریف می‌کرد: «سراغ من آمدند و گفتند حاجی کارت داره.»

گفتم: «حاجی اومده مگه؟»

گفتند: «آره»، ولی من باورم نشد. 

یک ذره مکث کردم تا آقای پورجعفری را که همراه همیشگی حاج قاسم بود، دیدم. برای من دست تکان می‌داد. با خودم گفتم: «وقتی پورجعفری هست، یعنی حاجی آمده.»

رفتم به سمت جایی که حاجی بود. وقتی دیدمشان گفتم: «ما که هنگ کردیم! شما خبر ندادین که میاین.»

گفت: «یه صلوات بفرست از هنگی در میای!»

سیدرضی بعد از شهادت حاج قاسم به امید وعده‌ شهادتی که سردار سلیمانی به او داده بود، هیچ گاه پیراهن مشکی را از تن در نیاورد تا سرانجام در آستانه چهارمین سالگرد سردار سلیمانی به او پیوست.

فیلم سیدرضی را می‌توانید مشاهده کنید: 

 

پایان پیام/  

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616405

مهمترین اخبار ایران و جهان: