نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 11:04

شهرداری برای این نقطه پرتجمع یاسوج تدبیری اتخاذ کند

میدان شهدای نیروی انتظامی که ایستگاه چند روستا در یاسوج است یکی از شلوغ‌ترین و بی‌نظم‌ترین نقطه در مرکز کهگیلویه وبویراحمد است که انتظار می‌رود شهرداری برای این نقطه کاری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پس از کناره‌گیری نستهن مقدم از شهرداری‌های یاسوج حرف و حدیث‌ها و گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب شهردار جدید شهر یاسوج آغاز شد و بعد از کش و قوس‌ها و تایید و تکذیب‌ها کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج به عنوان شهردار انتخاب شد.

انتخاب آشنا به عنوان شهردار تا حدودی مردم را امیدوار به تغییر و تحول در سیمای شهر یاسوج کرد تا شاید پایتخت طبیعت ایران جان تازه‌ای بگیرد اما آشنا هم که به گرفتاری و مشکلات شهر آشنا بود آنچنان که انتظار می‌رفت کاری برای یاسوج انجام نداده است.

یکی از مناطق پرتجمع و شلوغ در یاسوج میدان شهدای نیروی انتظامی است که ایستگاه مناطق بنسنجان، مهریان، بلهزار، مادوان و گوشه امامزاده قاسم(ع) بوده که در ظهرها و شب ها این مکان مملو از مردمی می‌شود که قصد بازگشت به خانه را دارند اما شهرداری آنچنان که باید و شاید برای این نقطه تدبیری اتخاذ نکرده است و گاها مردم بیش از یک ساعت هم در این نقطه معطل می‌شوند تا ماشین پیدا شود و به خانه بروند.

 تاکسی‌ها اغلب در اختیار خانواده‌ها برای جابه‌جایی دانش‌آموزان هستند و در ظهر خبری از آنها نیست تعداد اتوبوسی هم که در نظر گرفته شده یا در ایستگاه نیستند اگر هم باشند پاسخ‌گوی جمعیتی که ازدحام کرده‌اند نیستند.

همین مشکل را مردم این مناطق در شب‌ها هم شاهد هستند و مردم گاها مجبورند از ماشین‌های شخصی برای جابه‌جایی استفاده کنند که در مواردی مشکلاتی برای آنها ایجاد شده است.

لذا می‌طلبد شهرداری یاسوج در ابتدا این ایستگاه را ساماندهی کند و در وهله دوم اتوبوس و تاکسی بیشتری برای جابه‌جایی مردم در نظر بگیرد تا دیگر شاهد تجمع و ازدحام مردم و شلوغی و بی‌نظمی در این نقطه شهر یاسوج که در دید مسافران و گردشگرانی که به پایتخت طبیعت ایران می‌آیند نباشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616293

مهمترین اخبار ایران و جهان: