نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 10:20

نخستین شکست خانگی تیم فولاد هرمزگان رقم خورد

تیم بسکتبال فولاد هرمزگان درهفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور در بندرعباس برابر تیم پالایش نفت آبادان با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، از سری رقابتهای هفته دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که در این بازی شاگردان رضا هنگام پور که در هفته نخست یک شکست از مهرام تهران در پرونده خودداشتند دراین دیدار نیز تن به شکست دادند.

 تیم فولاد هرمزگان در ابتدا با حضور تماشاگران خود شروع خوبی داشت اما رفته رفته این آبادانی ها بودند که با پرتاب های سه امتیازی خود کار را برای شاگردان هنگام پور سخت کردند تا با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ پیروز کوارتر نخست باشند.

در کوارتر دوم اما دفاع خوب فولاد هرمزگان عملکرد بهتری داشت که در نتیجه با برتری ۲۵ بر ۲۲ به نفع فولاد خاتمه پیدا کرد و نیمه نخست دوتیم به نتیجه مساوی ۴۳- ۴۳ دست پیدا کردند.

در نیمه دوم تیم پالایش نفت آبادان ۱۹ بر ۱۷  از حریف خود پیش افتاد و اختلاف را به۲ امتیاز افزایش داد و ۶۲ - ۶۰ پیشی گرفت.

در کوارتر چهارم این تیم پالایش نفت بودکه نبض بازی را دراختیار گرفت واز اشتباهات فردی بازیکنان تیم فولاد نهایت استفاده کرد تا نتیجه را ۲۷ بر ۱۷ به سود خود خاتمه داده و در مجموع تیم پالایش نفت آبادان بود که۸۹ بر ۷۷ پیروز میدان شد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556149

مهمترین اخبار ایران و جهان: