نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 14:17

تأکید امام جمعه کهگیلویه بر اشد مجازات برای دانه درشت‌ها

امام جمعه کهگیلویه خواستار اشد مجازات متخلفان دانه درشت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، اظهار کرد: وقتی نگاه به حکومت‌داری اسلامی می‌کنیم امام علی(ع) شخصا به بازار ورود می‌کردند قیمت‌ها را می‌دید و این مسئله بازدارندگی فراوانی ایجاد می‌کرد.

امام جمعه کهگیلویه افزود: اگر مسؤولان ما به عنوان قوه بازدارنده بیشتر تلاش کنند آرامش عمومی در جامعه بیشتر است.

وی یکی از مشکلات جامعه را عدم قناعت عنوان و تصریح کرد: امروز مصرف‌گرایی آفت خطرناک جامعه است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: امروز آموزش اصناف جدی گرفته نمی‌شود و پروانه کسب در اختیار فرد قرار می‌دهیم و هیچ‌کدام از مسائل عرف بازار را رعایت نمی‌کنند.

وی با بیان این‌که قیمت‌های جریمه بازدارنده نیست گفت: بازدارندگی‌ها به سمتی پیش رود که بازاری جرأت تخلف نداشته باشد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که مسؤولان حق سفارش برای انسان متخلف ندارند اظهار کرد: نسبت به کسانی که به ارزش‌های اقتصادی جامعه بی‌تفاوت هستند و از قاعده انصاف خارج می‌شوند اشد مجازات در نظر گرفته شود.

امام جمعه کهگیلویه افزود: مُر قانون باید اجرا شود و کسانی که حد و مرزی برای جامعه قائل نمی‌شوند نباید برای آن‌ها هم حد و مرز قائل شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر یکی از مشکلات استان را بازرسی‌های کم عنوان و بیان کرد: بخشی که به جهاد کشاورزی واگذار شده تنظیم بازار درست صورت نمی‌گیرد و این واگذاری از ابتدا به جهاد درست نبود.

وی افزود: قلم قاضی عبادت است و قوه بازدارنده در اختیار شماست و با امنیت اقتصادی، امنیت دینی ایجاد خواهد شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از مدیر تعزیرات حکومتی کهگیلویه به عنوان یکی از مدیران سفارش ناپذیر نام برد و عملکرد وی را خوب عنوان کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556549

مهمترین اخبار ایران و جهان: