نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 09:58

نکات مهمی که رانندگان باید در زمستان رعایت کنند

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: رانندگی در فصل زمستان معمولا با بارش برف و باران شرایط خاص خود را دارد که نیاز به رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان را دارد.

محمدرضا خشنودی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان و پیش‌بینی بارندگی، اظهار کرد: رانندگی در فصل زمستان معمولا با بارش برف و باران شرایط خاص خود را دارد که نیاز به رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان را دارد.

وی ادامه داد: رانندگان ضمن اطمینان از سلامت و ایمنی وسیله نقلیه خود، از کارکرد مناسب برف‌پاکن‌ها و منبع آب شیشه‌شور و همچنین سیستم ترمز به هنگام سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری مطمئن باشد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه همراه داشتن زنجیرچرخ برای سفرهای برون استانی را الزامی دانست و گفت: رعایت سرعت مطمئنه مورد توجه رانندگان باشد و رعایت فاصله طولی بسیار مهم است تا در صورت توقف ناگهانی خودروها متوقف شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح پلیس راه از ۲۰ آذرماه آغاز شده و همکاران با تمام قوا در معابر درون‌شهری و برون‌شهری تا آخرین روز زمستان در خدمت هموطنان خواهند بود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612893

مهمترین اخبار ایران و جهان: