نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 08:47

مسیر فعالیت برای خیرین سلامت فراهم شود

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه درمان نباید تبدیل به درآمد شود، گفت: خیرین با سرمایه وجودی خود تلاش می‌کنند تا مشکلی را از جامعه برطرف کنند بنابراین ما مسئولان نیز باید مسیر را برای فعالیت این افراد هموار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در همایش خیرین سلامت که دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شد، اظهارداشت: وقتی فردی دچار آسیب می‌شود علاوه بر خود او خانواده وی نیز درگیر می‌شوند بنابراین هنگامی که در حوزه سلامت قدمی برمی‌دارید علاوه بر خود بیمار به اطرافیان او نیز کمک کرده‌اید.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سلامت حوزه بسیار مهمی است بنابراین همه ما مسئولیت داریم؛ با تلاش چند برابری برای داشتن جامعه ای سالم تلاش کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: پیشگیری؛ مقدم بر درمان است که این پیشگیری نیاز به آموزش دارد و موجب کاهش هزینه‌های درمان نیز می‌گردد.

وی افزود: زمانی که انسان عاشق خدا باشد با تمام وجود تلاش می‌کند تا به نحو مطلوب به مردم خدمات ارائه دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: به یقین خداوند شاهد و ناظر اعمال ماست و زمانی که به بیماری یاری می‌رسانیم او این خدمت را می‌بیند که این خدمت عین عبادت است.

وی تاکید کرد : خداوند هرچه مورد نیاز ماست در عالم هستی برای ما قرار داده اما شرط بهره گیری از این نعمت ها خلاقیت انسان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر این موضوع که درمان نباید تبدیل به درآمد شود، گفت: خیرین با سرمایه وجودی خود تلاش می‌کنند تا مشکلی را از جامعه برطرف کنند بنابراین ما مسئولان نیز باید راه را برای فعالیت این افراد هموار کنیم.

پایان پیام/3139

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613905

مهمترین اخبار ایران و جهان: