نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 11:26

همه پای ۱۳ آبان در همدان

پا به پای موج شکوهمند مردم این دیار در ۱۳ آبان که همقدم شوی پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو را می‌بینی که قامت راهپیمایی بستند و یکصدا فریاد مرگ بر استکبار سر می‌دهند انگار بنا دارند خشم و نفرت خود را علیه استکبار جهانی به نمایش بگذراند؛ آن هم با فریاد مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا...

 خبرگزاری فارس _ همدان، حضور چشمگیر است و چشم‌نواز، حضوری از من و تو و ما که یاری چشم می‌خواهد برای دیدن دور و دورتر و جمعیت به وقت قرار. 

قرار ۱۳ آبان و خیل گسترده دانشجو و دانش‌آموز را می‌گویم؛ آری قصه از این قرار است بار دیگر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان همدان در «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» حماسه ماندگار شده، مردم همیشه در صحنه و غیور همدانی باز هم حماسه ساختند و علیه دشمنان قسم‌خورده شعار دادند. 

سرگل شعارها اما "مرگ بر آمریکا"ست که از گلوی نوجوانان و جوانان غیرتمند فریاد می‌شود و حضور را پرشورتر می‌کند، تجدید بیعت و برافراشتن پرچم سه‌رنگ ایران هم اضافه کنید به جشن پیروزی بر استکبار جهانی. 

پا به پای موج شکوهمند مردم این دیار در ۱۳ آبان که همقدم شوی پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو را می‌بینی که قامت راهپیمایی بستند و یکصدا فریاد مرگ بر استکبار سر می‌دهند انگار بنا دارند خشم و نفرت خود را علیه استکبار جهانی به نمایش بگذراند؛ آن هم با فریاد مرگ بر صهیونیست و...

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560449

مهمترین اخبار ایران و جهان: