نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 16:21

الگوی حکمرانی ولایی در نظام تعلیم و تربیت اجرا شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت آنچه بیش از پیش به آن نیاز داریم، برخورداری از الگوی حکمرانی ولایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن رضانیا ظهر امروز در تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نمره جامعه فرهنگیان کشور و دانش‌آموزان در دفاع از مظلومیت فلسطین و غزه نمره ممتاز بود افزود: امت اسلام دچار فتنه بزرگ از سمت و سوی جبهه کفر و استکبار شده است و حضور اجتماعی و پرمعنا و پیام دار شما خواهران و برادران در راهپیمایی ۱۳ آبان عالی بود.

وی با بیان اینکه کار در آموزش و پرورش سخت، حساس و پیچیده است چراکه می‌خواهیم انسان تربیت کنیم گفت: راه نجات امروز، حرکت در مسیرتحولی با الگوی حکمرانی ولایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با توصیه بر اینکه فرصت کم است و اجازه غفلت کردن نداریم، گفت: رمز موفقیت جذب حداکثری، دفع حداقلی و حکمرانی از نظام ولایی است.

وی با بیان اینکه باید در چارچوب نظام ولایی حرکت کرد و راه نجات این است ولاغیر خطاب به مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گفت: اعتماد سرماه است و به توانمندی، انقلابی و تحول خواهی شما اعتماد شده است.

رضانیا تصریح کرد: از مشارکت کسانی که صاحبنظر، خبره و متخصص در تعلیم و تربیت هستند و همچنین از ایده‌ها و تخصص و افکار و اندیشه‌هایی که می‌تواند آموزش و پرورش را جهشی بالا بیاورند، استفاده کنید.

وی در پایان گفت: با همین امکانات کشور در آموزش و پرورش تحول آفرین باشیم و دفع را به حداقل برسانیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562205

مهمترین اخبار ایران و جهان: