نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 09:55

توقیف و انتقال به پارکینگ ۱۲۰ خودروی خطر آفرین در آذربایجان غربی

دادستان مرکز آذربایجان‌غربی گفت:با بازبینی دوربین ها ۱۲۰ خودروی خطر آفرین در طی سه روز پس از دستور شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل گردید.

به گزارش خبرگزاریی فارس از ارومیه پس از مطالبه عمومی شهروندان آذربایجان غربی از دادستانی مرکز استان مبنی بر برخورد قاطع با متخلفان و رانندگان حادثه آفرین در سطح استان، حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی، از تلاش دادستانی مرکز استان در راستای احقاق حقوق عامه و تامین امنیت اجتماعی و جانی با پیگیری مستمر طرح برخورد با رانندگان خطر آفرین در استان خبر داد و اظهار کرد: با بازبینی دوربین ها ۱۲۰ خودروی خطر آفرین در طی سه روز پس از دستور شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل گردید. 

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، با دعوت از رییس پلیس راه و پلیس راهور استان نسبت به مسئول سازی افسران راهنمایی و رانندگی با منطقه بندی و حضور مستمر گشت های پلیس راهور در شهرها و گشت های پلیس راه در نقاط حادثه خیز جاده ای در سطح استان تاکید نمود و به شهروندان اطمینان داد که نفر دوم کورس شبانه در حال حاضر تحت نظر این دادستانی می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی درادامه به شهروندان توصیه کرد،با رعایت هنجارهای ترافیکی و عمل به قانون از خطرات ناشی از تصادفات و علی الخصوص تلفات جانی در سطح استان بدور باشند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533449

مهمترین اخبار ایران و جهان: