نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 08:39

ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد قزوین توسط گروه های جهادی

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین دندانپزشکی به مددجویان و نیازمندان شهر اقبالیه و روستای نظام آباد خبر داد.

ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی و دستگاه های مختلف به نیازمندان و محرومان خدمت رسانی کند.

وی ادامه داد: در کنار خدمات مختلفی که به نیازمندان ارائه می شود، ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده های نیازمند و محروم، یکی از ضرورت ها بود که از مدت ها پیش آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: پس از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و دندانپزشکی در منطقی چون قزوین، آبیک، الموت و ...، این بار با استفاده از تلاشگران جهادی ارائه خدمت در ناصر آباد و اقبالیه اجرایی شده است و هم اکنون این خدمت در حال ارائه است.

این مسوول افزود: خدمت به محرومان تنها در حوزه معیشت نیست چراکه تأثیر مسائل اقتصادی در حوزه بهداشت و سلامت افراد و همچنین مسائل فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کمک به ارتقاء فرهنگی و تحصیلی نیز از دیگر مسائل مهم و جدی در خدمت رسانی است.

ظاهری یادآور شد: محور امدادرسانی در کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان است تا بتوانند با تکیه بر توانمندی های خودشان، زندگی عزتمندانه ای را رقم بزنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607749

مهمترین اخبار ایران و جهان: